Jag tror....

Jag tror jag är den sämsta bloggare som finns....
Ska försöka bli bättre.

Det har väl inte hänt så mycket här... har varit ut och spårat med hundarna.
En trevlig dag i Storslätten i Marias stuga. Är "impad" av Berta som var
jätte duktig på att spåra. Hoppas att snart få en bild av Amanda på Berta
i skogen.



Goldmoore's Us And Them "Sixten"

GRATTIS Maria & Sixten som fixade Godkänt i Anlagsprov Viltspår 21/10-11

Här kommer lite bilder.....



Embla & Liva i sandtaget.

 

Våran söta lilla Liva.



Sixten & Pippi



Hela gänget på en höst promenad....




Berta, Indra, Embla, Nikie & Liva





 
Gör mig glad och skriv en rad i gästboken!!!!

TACK för idag....ha det så bra!

//KRAM Martina


2011-11-08 @ 09:41:36 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Sanna

Hihi, va kul med Spårhunden Berta! :)

Jag brukar lägga små sökrundor i huset med Midas, inte så himla avancerat men han sniffar sig till godiset faktiskt :)

Fast tror dock han lätt tappar intresset om det blir för mycket funderande och för lite godissmaskande ;D

2011-11-15 @ 18:47:34
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0