Kennel Dark Eye's

Kennel Dark Eye’s ägs av mig, Martina och min dotter Amanda. Vi föder upp engelsk springer spaniel och fransk bulldogg i liten skala i hemma miljö. Kennel namnet över tog vi den 26 februari 2010 utav Sonja och Claes Carlsson. Ifrån Sonja och Claes köpte jag min första egna hund, en Old English Sheepdog, 1990. Sedan dess har vi alltid haft hund i familjen och mitt hund intresse ärvdes även utav min dotter.

Vårt gemensamma intresse har lett till att vi idag driver en kennel och har fem hundar som vi tillsammans utvecklas med inom vårt hundkunnande på olika vis och vi ser fram emot att själva kunna föda upp individer utifrån de hundar vi själva tagit fram.













Martinas första hund Dark Eye's Daily News "Cajsa"
Några utav hundarna som har funnits med ifrån start på Kennel Dark Eye's.
2009-11-14 @ 12:30:07 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0