Sportlov....



Sportlov....

Amanda, Embla och Danne kom hem fredagen den 26/2.

Då blev de lite god mat och så hyrde vi några filmer.
Så det blev fredags mys i soffan med chips & dip.

Lördag: Danne åkte hem till Hudik.
Jag jobbade under veckan, Amanda tränade lite hund.
Rasmus & Oskar sjuka!

Onsadag: Åkte Rasmus och kusinen Niklas till Sälen med "Knuten"
Fick en toppen dag med sol i backen.

Fredag: Jag ledig. Amanda och jag hade en trevlig dag på stan.
Åt dagens lunch på Agnes. Var in och hälsade på Erika på Djurmagazinet.
Handlade en sele åt Berta och ett nytt koppel åt Embla.
Tack Amanda för en trevlig dag =0) 

Myran blev dålig på kvällen spydde och hade lite svårigheter med balansen.??? 
Både jag Amanda blev oroliga. Myran fick sova med Amanda den natten.
Inget mer hände sen. Tidigare på dagen var Myran ute och klättrade runt
på alla snöhögar ute på gården, grannen har en buske som är nära vårat staket och snön 
har gjort så det är lätt att ta sig över  till dom. Myran hoppade över och var där och grävde.
Har fått reda på att den busken är JÄTTE giftig. Hjälp!!! inte bra!! Myran kunde ha dött!
Så nu måste jag fixa så att inte hundarna kommer åt den busken

Lördag: Jobbar 7.30-15.00 sen hem till svärfar på 70 år kalas.
Grattis till han! Senare på kvällen kom Danne och Fredrik för att hämta
Amanda & Embla som åkte tillbaka till Forshaga. =0(
Resan hem för dom gick bra.

Söndag: Jobba 7.00-21.00

Måndag: Jobba 7.30-15.00 Barnen börja skolan igen. Tomas hemma och sjuk.
En slö kväll i soffan! Kollar på Halv åtta hos mig.

Ha det så bra!

Kram Martina




2010-03-08 @ 19:49:34 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Amanda & Embla

Hej Mamma! Tack för ett underbart mysigt lov hem och en otroligt mysig dag på stan i fredags. Tänkte bara påpeka att det var Danne & Fredrik som kom och hämtade mig i lördags ;) Nu ska jag ta och fixa lite innan jag ska gå och lägga mig för att få huvudvärken att försvinna. Ha det bra. PUSS OCH KRAM

2010-03-08 @ 20:14:07
URL: http://amaarn.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej Amanda!

Nu har jag rättat till namnet LER

Hoppas du blir av med huvudvärken, pappa är

hemma idag oxå. PUSS & KRAM Mamma

2010-03-09 @ 08:31:23
URL: http://martinaarnler.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0