Tankar....

Det är mycket att tänka på nu...
Ibland känns det jätte bra, sen lite mindre bra.
Men det är väl så det ska vara LIVET eller?

Idag jobbar jag kväll, suck tycker inte om att jobba kväll!
Men jag ser fram emot helgen då är jag ledig och nu är familjen frisk.
Tomas gick och jobbade idag. Det är sol ute idag, man får lite vårkänslor.
Men det är inte roligt att gå ut på gården med all hundlort som kommer
fram under snön =0( måste göra ett ryck att städa lite på gården.



En bild på den giftiga granbusken!!!!!!

Vad är vår för dig? Det här är vår för mig: När vi tar första turen
med våran buss som brukar bli till Helgbo på lite kaffe.
Jag längtar till den turen!!! *LER*

Kram Martina

2010-03-10 @ 09:28:49 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Vår!... det är när jag kan ha dörren öppen ut till verandan så vovvarna kan ligga & sola! takdropp och en sol som smälter snön, & fåglar som sjunger!

-De är vår för mej! :-))

Kolla in min blogg & dom läckra Petrus bilderna med blå himmel.. kommer fler i kväll!

Märta ville inte klättra upp på högarna! fniss..

I natt drömde jag att Märta fick 3 valpar! citron skäckar, & det enda jag gruvade mej för var att berätta för dej att det hänt! fniss.. du har lixom "präntat" in ända in i drömmen hur lätt det "händer" ha ha...

Uch.. jag brukar ofta ha sanndrömmar...

Kram! /Lena

2010-03-10 @ 16:31:05
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0