Måndag

Måndag den 1/3-10 sportlov för barnen.

Jobbdag för mig och Tomas, Rasmus fortfarande feber Oskar feber fri men hosta. 
Snö snö fy säger jag bara! Skotta skotta! Nu fär det vara nog!!!
Nogot positvt idag: när jag kom hem från jobbet hade Amanda fixat
mat köttbullar, gräddsås och hemgjort potatismos och plockat i och ur diskmaskinen.
Duktig flicka! =0) 
 

Efter maten tog jag och Amanda en tur med hundarna ut i SNÖN.
Hundarna bara älskar SNÖN!



Det här är våra föredetta grannar Goyas hundarna Java, Izza & Melker.

Kram Martina =0)

2010-03-01 @ 19:49:55 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Anna

Ja det är lite skilnad i längd på dina & Amandas bloggar :-) alltid kul att se vad ni har för er.

Kram Anna

2010-03-02 @ 12:53:14
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Lena

Jasså nu kom en blogg fram åxå! :-)

Vi! eller jag & gubben i alla fall, är åxå less på snön! men idag är det ju hel vackert, och sol som omväxling!

Tråkigt att pojkarna är sjuka! en dag som denna & sportlov! hoppas dom är bättre idag! ;-)

Kram på er! /Lena

2010-03-02 @ 13:53:46
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0