Hej!


I fredags hade vi besök av familjen Norberg, det var trevligt
det var ett tag sedan vi träffades. Kusinen Niklas var och tävlade
hopp i Nybrobacken. En slö helg med mycket soffläge =0) och
OS på tv Tomas lycklig! Jag mindre lycklig! =0(

Jag har många tankar i mitt huvud nu! Vad ska jag göra??
Hund hit hund dit! Har kollat in många hundsidor i helgen.
Snart är det sportlov och då kommer Amanda och Embla äntligen HEM!
Längtar efter Amanda, vi behöver prata lite om våra hundplaner.



Söndag och busväder ute det blir ingen långpromenad idag heller
lilla Berta fryser men Myran älskar att vara ute i vilket väder det än är.
Snö snö när ska det bli töööööööööö!



En tö bild....



Dotter och mor. ( Embla & Indra )



Och en tussilago *LER*

Maja, Embla och Indra <3 (Indras döttrar)

KRAM alla vänner!

/Martina

2010-02-21 @ 12:15:45 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Varm kram på er i allt virrevarr! kura inne gör även vi idag! /Lena

2010-02-21 @ 14:07:41
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Vilka härliga vårbilder... nu får det ju sluta snöa! Jätte fin bild på Indra med döttrarna också :)



Ska ni utöka flocken eller vad är det jag läser?

Hund hit, hund dit? :)

Spännande!!



Hade bra

Kram

2010-02-22 @ 21:20:19
URL: http://www.linneapett.blogspot.com
Postat av: Carolina W

Hej!



Vilka härliga hundbilder!

Vad söta dom är med sin mamma!

Ha det gott!

2010-02-23 @ 09:26:34
Postat av: Linnéa

Hej igen... nej det förstår jag att det är lite jobbigt med ett sådant besked. Blir det en ny nudå eller blir hon kvar ändå? Omröntgen? Nu när ni har kennelnamn och allt... :S



kram



2010-02-23 @ 12:50:59
URL: http://www.linneapett.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0