" det är mycket nu "

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev något i bloggen...
Det som har hänt är att Amanda, Danne och Embla har kommit hem till
Borlänge på lite påsklov. Efter lovet åker dom till Hudik för att ha praktik i
2 veckor. Sista veckan i april blir dom här igen innan dom åker tillbaka till Forshaga.

Påskhelgen är över jag har varit långledig =0) Nu till helgen (10/4) ska jag min mamma
och Berta på utställning till Ludvika det ska bli kul.
Den 12/4 fyller Rasmus 17 år och den 13/4 fyller Amanda 19 år. 
Den 4/6 tar Amanda studenten sen är det skolavslutning för Oskar och Rasmus.
Oskar fyller 11 år den 16/6 .m.m "det är mycket nu"







Kram Martina

2010-04-05 @ 20:56:08 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0