Inoff.utställning ABB-hallen 10/4 -10

Idag var jag, min son Oskar och min mamma på utställning med Berta i
Ludvika. Berta skötte sig jättebra, här kommer kritiken;

Lufsenburgs I Was The One   Ökl 1 HP BIM

mkt fem, m härliga prop, välf huvud, fina ögon, tillr öppna näsborrar,
norma vinklad runtom, fina ben & tassar & bra muskulatur, fin  vidd i fronten
välf. bröstkorg, rör sig mkt typiskt, sunda fria rörelser charmigt & trevligt temp

Domare: Sara Nordin

Tack ALLA trevliga människor och hundar jag träffade =0)

Tyvärr så blev alla bilder raderade på Frallorna efter att min 
egna lilla fotograf skulle radera ett kort för att ta ett kort på
en Phallene. Gissa om han blev ledsen. =0( Tack iallafall min älskade
son för att du var så duktig att ta kort på alla fina hundar på utställningen.


Vittoria's That's All Right



Kram Martina

2010-04-10 @ 20:56:25 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Sträck på dej!!

-Vilken fantastisk kritik!!! :-)

..är sååå glad för er skull!♥

Kram och fin jobbvecka! /Lena

2010-04-11 @ 19:18:09
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0