Grandis och Fralla träff!



Söndagen den 18/10 var jag och Berta med Veronica och hennes
2 grandisar Frippe och Cash på grandis o fralla träff i Norberg.
En trevlig träff med många hundar och deras ägare.
Tomas Dömmstedt var där och hade en snabbkurs i lydnad.
Berta skötte sig jättebra.



Här är några grandisar med mattar och hussar.



Och här några frallor...

Den här snyggingen är Bertas halvbror Cliff.



Izzy och Barbro.



Min söta Berta. =)



Cliff och Berta blev bästa kompisar <3





Två busfrallor.



Berta och Cliff är trötta med nöjda med dagens träff.
Tack till ALLA som var med för en trevlig dag! Hoppas att det kommer fler
frallor till nästa träff. Vi kommer! =) 

/ KRAM Martina

2009-10-19 @ 22:40:06 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Va härligt ni verkade haft de!! och bra väder åxå ;-)

Får ringa dej senare i veckan och höra mer!

Sov så gott och kram kram! /Lena

2009-10-19 @ 22:50:41
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Sara P

Hej härliga bilder på härliga hundar.

Kram från sara Mattias och Nemo

2009-10-20 @ 10:26:32
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Angelika och Cliff

Heej Hopp...

Cliff här... Är allt bra med dig syrran Berta?

Jag har kvicknat till nu efter buset i helgen...

Gud va skoj vi hade. Hoppas vi ses nästa gång igen...

Vi fick inga bilder på mailen ???

Nä nu måste jag smita ifrån datorn innan matte ser mig..

Puss på dig syrran =))

2009-10-21 @ 20:47:12
URL: http://www.cliffzen.webs.com/
Postat av: Sandra

Hej!

Kul med hundträff!! Ska vi sikta på att starta utbildningen snart??? Nu börjar jag faktiskt bli lite sugen på att träffas och snacka hund =)



mvh Sandra S

2009-11-03 @ 00:03:54

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0