Höstpromenad



Höstpromenad med Rose-Marie och hundarna.



Kompisarna Joppe, Gustaf och Axel.



Gruppfoto *fniss* Rose-Marie försöker få alla på plats. =)

Hallå vart är Gustaf???

Nu är Gustaf oxå med.

Joppe tycker Indra är snygg och vill ha en puss!
Efter den sköna höstpromenaden fick vi besök av en liten kille...

Lilla söööta Chihuahua killen VIGGO.

Viggo 11 veckor. SÖT VA?

Viggo och Oskar blev bästa kompisar =)

Till helgen blir det utställning för mig och Myran i Grängesberg.
Vi som åker är jag, Myran, Marie och Bella. Det ska bli kul att träffa
Anna och Ami med hundar som oxå kommer till Grängesberg.
Nu måste jag sluta ska på föräldrarsamtal med Oskar.

KRAM Martina

2009-11-03 @ 12:30:08 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Ami

Nu har jag varit hos E-L och putsat lite på Nalle så han ska vara fin på söndag. Nu håller vi tummarna för bättre resultat än vad vi hade helgen som gick.

Ses på söndag.



/Ami

2009-11-03 @ 23:10:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: SARA AXELSSON

HÄRLIGA BILDER ,,

ROSE-MARIE HAR FULLT UPP,HIHI,DET ÄR BANNE MIG INTE LÄTT ATT FÅ BRA GRUPPFOTON, I KNOW ; )

LYCKA TILL PÅ UTSTÄLLNINGEN

//SARA &CHOWS I SIFFERBO

2009-11-07 @ 11:03:07
URL: http://www.miatas.se
Postat av: Lena

Visst var du iväg med Myran på utställning i helgen som var? hur gick de?? är sååå nyfiken! :)...

Kramen! /Lena

2009-11-10 @ 15:44:29
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0