En blöt promenad......



En trevlig promenad med Maria och Pippi i Mellsta.  Solen var fram en sväg allt såg ut
att bli en toppen vända i Mellsta. Men men regnet kom................................



Spöregn och en suddig bild på Maria, Pippi, Myran, Indra och Berta.



Promenaden blev blöt och kall, men kul hade vi än då mycket prat & skratt. =)
Det blev ett varmt bad för mig och hundarna bäddade jag ner under en varm filt.
Tack Maria & Pippi för en trevlig promenad! Det måste vi snart göra om.


2009-05-10 @ 21:12:28 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Aha! du har kommit ur idet nu!? fniss.. de tog visst på krafterna att vara i Grövelsjön, he he..

Kul att se Maria! om än på bild bara hi hi.. och så söt bild på vovvarna under filten! där dom såg ut att mysa...

Kram och sov snart så gott! Kram /Lena

2009-05-10 @ 21:51:36
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Lena

Hallå igen!

Nu har jag anmält både Prinsen & Prinsessan till Avesta! och förlitar mej helt på Amanda!!! he he... annars blir de du som får springa! ha ha ha ha....

Kom på att jag har en "god" present som jag köpt till dej för Avesta migränens skull!, få se när jag ska kunna svänga förbi med den då?? de har jag tänkt ända sedan jag kom därifrå, he he.. inte så värst snabb i vändningarna! bahhh..

Kram och sov gott! /Lena

2009-05-11 @ 22:00:33
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Frippe & Cash med matte

Hur är det med er???

När skulle kursen börja?? Kommer inte ihåg något nu för tiden!! Jag håller nog på att bli gammal.

Kramen på er...

2009-05-18 @ 22:12:47
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0