Onsdag = )

Hemma efter en dag på jobbet. Lagat mat, starta diskmaskinen börjat elda.
Tomas handlade lite efter jobbet och hämtade Rasmus som har åkt slalom i Nybro med skolan.
Läxläsning med Oskar sen ut med hundrana en sväng. Tomas är ute i ladan och skruvar på motorn till den gröna bussen. Sitter nu framför datorn och skriver lite på min blogg och kollar in några bloggar.
Det är inte lätt det här! Vad ska jag skriva......?! Ska jobba hela helgen SUCK! Men nästa helg den 20/3 åker jag, A-K , Diana, Ingela, Lasse, Gurra och några till på HOJ - X ! Det ska bli kul!


HOJ-X 2008 taget med min mobil.

I morgon är jag ledig skönt! På fredag fyller Tomas bror 45 år så då blir det en sväng till Gärdet.
Här kommer en bild på mitt hus. 


Ska kolla några hundsidor nu.




Vi ses god natt!

2009-03-11 @ 19:44:03 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Halojj!

De är presis så som du skriver, som jag vill ha din blogg!! fniss fniss..

Du behöver inte fundera på vad du ska skriva, och inte kritisera dej själv! den är kanon din Blogg!! blandningen mellan bilder och text är fin fint!!

Fast jag undrar vad HOJ-X är?? motorcykel utställning eller träff?? (hoj) fniss fniss...

Ha så ur kul i alla fall!!

Kram från oss alla!

Lena, Märta Louise & Petrus!

2009-03-11 @ 20:13:23
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0