Nu har vi träffat Torkel!

    Torkel                                                                        Myran                                   Jag (Martina)
 
Torsdag kväll var vi till Torkel.
Här kollar Torkel på klon som Myran har tappat. Får lite tips vad jag ska göra med klon.
Jag ska ha på nagelack! Undra vilken färg Myran vill ha?  Rosa Hi,Hi !
Berta hade saknat sin bästa kompis Myran, blev jätte "Frallaglad" när hon kom hem.
Sen myste dom!


 Veronica bjuder på den här bilden....... Jag tar den Hi,hi ! Tack för att vi fick följa med till Torkel.


Frippe med sonen Cash.     


I dag fredag 6/3 ledig . Amanda och Embla kommer hem i dag kl.14.00 med tåg.
Är trött efter ett besök i natt på akuten med min son Oskar.
Oskar har åkt slalom och ramlat i liften fått en smäll på ett ställe där man inte vill få en smäll.
Ni kanske kan lista ut vart? Ja just där ja! Aj,aj!



Oskar fick vara hemma från skolan i dag. Mys i soffan!

Vi hörs!

2009-03-06 @ 12:22:37 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0