Hoj-x 2009

I fredags åkte jag, AK och Diana på Hoj kryssning. Tjoohoo!
En resa med mycket röj, jag och AK åkte med bussen från Borlänge.
En trevlig bussresa med mycket tjooh och stim.
Väl framme i Stockholm träffade vi resten av gänget som skulle med.
Medans vi väntade på att få gå på båten tog vi en öl i baren.

Väl på båten och i hytten. (Som var svår att hitta till).
Började Marlene att fixa till våra Shedevils tröjor. Coolt!
Sen var vi och innhandlade lite gött att dricka till kvällen.




AK och jag tar en paj med sallad på station i Borlänge.


Marlene fixade tröjorna till kvällen.


Ludde, jag och Diana.

i
Kareoke i Whiskybaren!


AK, Ullis och Marlene på dansgolvet.


AK med två busfrön Ludde och Diana med Loppans väska!
Vad är det i väskan?????  Inte vet ja? (AK)


I hissen på natten???!!
Vet inte vad vi håller på med fniss!
Nog med bilder från Hoj -X 2009!
Tack AK och Diana för en trevlig resa!

2009-03-24 @ 09:15:56 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Hoj Hoj!

Ja inte såg de ut som ni sparade på krutet inte! ha ha.. Kul att ha kul ibland!!! hoppas du kvicknat i och mår bra nu, fniss..

Härlig dag på dej, & blås inte bort!

Kram/Lena

2009-03-24 @ 09:53:09
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0