Dalarnas vackraste hund lördag , söndag utställning Rättvik

Oskar och Rasmus är hos Plpplo i helgen. Amanda hemma över helgen för att vara med på
freestyles uppvisning på Dalarnas vackraste hund.
Träffades på brukshundsklubben kl 15.30 gick igenom programet.
Uppvisningen började kl 18.00 på Rommeheds lägret. Tjejerna och hundarna var JÄTTE duktiga fast det var trångt och varmt. Bra jobbat!  Här kommer några bilder.

 
 
Utställnings bilen.
 


Nalle Puh ( Alva) och Tova



Elin med tyvärr ville inte hunde Moya vara med på bild. Hi,hi



Men här är Moya när hon var valp. 





Efter uppvisningen började utställningen "Dalarnas vackraste hund" !
Några som vi hejade på var Sandra & Zelda.........



...Tina & Fox men tyvärr gick ingen av dom vidare! Men grattis ändå ni var där!



Efter utställningen åkte vi hem och myste i soffan med chips & godis.
Gick ock la mig tidigt, ska med Rose Marie på utställning till Rättvik.



Jag var bara med och tittade på ! Myran var med på lite socialträning.
Kollade in Frallorna men tyvärr tog jag inga kort på dom.
Ska bli bättre på att ta kort. Birgittas barnbarn var med  och ställde ut Tova  på "barn med hund".



En lycklig utställare och hans hund.


Snö snö åter SNÖ ......hur mycket ska det komma?



Hoppas det här blev bra = ) God Natt







2009-03-08 @ 22:01:50 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Hallå Hallå!!

Nuuu hittade jag dej! fniss..

Men vilken fin framsida på bloggen!!

Jag har lagt in din blogg på mina favoriter, så nu vill jag ha måååånga inlägg med bilder tack!! hi hi..

Har åckså tänkt att jag ska skriva mina favorit länkar på bloggen, men tyvärr är ju jag för IQ befriad för att klara de själv, får ta hjälp av sönerna vid nåt tillfälle!

Kram på dej, och jobba lungt...

Lena

2009-03-09 @ 15:30:43
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Anonym

Vilken gullig bild på moysan :D

Ja vi skulle med varit upp till rättvik men vi glömde helt och anmäla :p får bli nästa gång.

/elin.

2009-03-10 @ 18:36:22

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0