12 minus !

12 minus kl 6.00 när Berta ville ut. Det blev en snabb sväng ut, fy vad kallt!
Ledig i dag en riktig slö dag SKÖNT! Surfa lite på internet (hundsidor) Vad annars hi,hi.
Pratade också i telefon en hel del. Vissa dagar blr bara så. =)
Fixa lite med disken & tvätt innan jag började göra mat.
När kl var halv två gick jag & Berta ner till busshållsplatsen för att möta Oskar.



Berta och Oskar på väg hem. Berta var jätte duktig att gå i koppel fast hon var själv.
Indra och Myran fick vara hemma och vila en stund från vårat busfrö Berta.

 

En bild på Indra får av sluta i dag.    / God natt =)


2009-03-12 @ 20:27:30 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Frippe & Cash

Vilken mysig prommis ni hade då!!!

Hur jobbar du i helgen?

Jag jobbar efter middag hela helgen...

Kram och trevlig helg på er...

2009-03-13 @ 18:09:17
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Hallå!

Ja jag vet du jobbar nu, men! de är ju utställning i Avesta den 18/4 åckså! sista anmälning den 22 tror ja eller 23 kanske, nåja, ska du dit har du tänkt? de vill jag!! ha ha.. du är ledig då! de har jag redan kollat upp hi hi, du får åka med mej om du vill de!

Kram Kram / Lena

2009-03-14 @ 10:29:13
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0