På kurs med Berta!



Har börjat på valpkurs med Berta. Här är vi på miljöpromenad vid Kupolen.
Vi hade tur med vädret, sol under hela kursen. (På bilden Åsa & Leia)



Balans övningar.



Berta var jätte duktig!



Nästa kursdag är på måndag 8/6 på Borlänge BK. Då ska vi träna på : sitt,
passivitet & ledarskap mm.



Man blir törstig av att gå på kurs.  




2009-06-03 @ 21:43:42 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Erika

Vad kul med kurs! Jag är lite sugen på att gå utställningsträningen (fortsättning) för Gerard, det var så himla bra sist..

Vi har varit en sväng till S-O idag, Dolly var SÅÅ snäll så, hon t.o.m la sej för Barbro! Ha det! Kramiz

2009-06-03 @ 22:19:14
Postat av: Sandra

Åh! Berta är så duktig såå :D

2009-06-04 @ 12:02:09
URL: http://www.freewebs.com/sivermanshundar
Postat av: Frippe & Cash med matte

Jag saknade att gå på kursen, så jag saknade er med.

Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med denna f*bannade rygg som man ska släpa runt på.......

Kan inte sitta, ligga eller stå?????? Har ont hela j
**a tiden kan jag ju säga!

Kramen på er....

2009-06-04 @ 21:14:56
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Jaii!!! Amanda får komma och ha privatundervisning i agility för oss :D

2009-06-07 @ 12:57:22
URL: http://www.freewebs.com/sivermanshundar
Postat av: Lena

Hallå!

Här håller vi tummarna för Märtas tillfrisknande, efter en förfärlig omgång, med någon eländig flunsa eller vad det kan vara, slapp och slö även idag, kan vara sviterna efter igår förståss, men hua jag blir galet rädd!! och så maktlös man känner sej...

Bye bye, ses i Avesta men om Märtan kan ställas? om det går över lika fort som det kom? ja de låter jag vara osagt... /Lena

2009-06-09 @ 11:49:25
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Anonym

Hallå!

Här laddar vi för resan mot Dalarna på lördag. Ska bli kul att ses och prata lite. Kram Anna

2009-06-11 @ 21:16:12

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0