Hej och hå , hur gör djur!

Gick upp klockan fem för att väcka min son Rasmus och hans kusin Niklas som ska till Sälen och åka slalom .
När dom hade åkt och alla hundar varit ut en sväng , blundade jag en sväng till skönt!
Skulle jobba kväll, SUCK!  Men först  var jag , min dotter Amanda och två av våra hundar med och sökte efter en hund som har sprungit bort vid älven. (Den 10/2)


Vi som samlades för att leta efter Igor.

Såhär såg Myran ut efter att ha letat efter sin kompis Igor.

Vill bara förvana med att jag är ny här så vi får se hur lång tid det tar innan jag lär mig hur allting går till ;)
Godnatt / Martina

2009-02-25 @ 22:01:24 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Frippe

Stackars lilla hund!!!

Du lär väll raka den stackarn så att det inte blir och se ut på dette viset???!!!!

Hittade ni honom då?

Vad är det som händer med alla försvinnanade hundar!!

Kram på er...

2009-02-26 @ 08:33:05
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0