Hundar.......



Indras dotter  SVCH Hollivera's Jump For Joy   "Maja"



Indra med några av sina valpar: Bianca, Sune, Maja och Embla



En bild jag tycker om: Min dotter Amanda och SU(U)CH Goyas Milestone " Pixel"



Märta-Louise med Lufsenburg's monstrena Berta och Petrus när dom var små.



"Myran" (Goyas Occasion) när hon var valp och leker med halvbrosan
"Melker"

Till helgen blir det utställning i Rättvik med Myran och Berta.
Vi som åker är Rose-Marie med hundar, Lena med hundar, jag och
Amanda. Hoppas på fint väder.

Nästa helg åker jag och Marie ner till  Myran och Bellas uppfödare i  Mariestad och
hälsar på. På söndag åker vi på en liten utställning som pudelklubben har på Mariestads BK.



2009-08-11 @ 21:30:23 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Men vilka fantastiska bilder!!!!!

.. och hur får man hundar att sitta och ligga så fint som på bild nr 2? hi hi hi...

Får hålla alla tummar för bättre väder än dom lovat på söndag, för om det kräk regnar, då lägger vi ner, hu hu...

Ha en härlig kväll! de har jag! med ett ( för ovanlighetens skull) glas vin! ledig tills måndag! :-))

Kram kram! /Lena

2009-08-13 @ 18:36:59
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Erika med flock

Vad fina bilder! Lycka till i helgen! Kram/Erika

2009-08-13 @ 22:33:37
Postat av: Carolina W

Hej!



Ja jättefina bilder på alla vovvar, speciellt den första på denna sidan! ;-)



Ha det bäst!

2009-08-20 @ 09:05:13

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0