Utställning valp-junior-veteran i Avesta

Den 18/4 var vi på utställning med Berta i Avesta. Myran var med och tränade på att vara med hi.hi
Ångra att jag inte anmälde henne (Myran). Men men åter till utställningen.

Bertas kritik:

Tik av trevlig storlek, Vackert utryckfullt huvud,
Välplacerade öron, Bra hals o rygglinge kort kropp,
Rör sig bra för sin ålder, Välvisad

Valpklass 1 placering: R (5a)
Domare: Charlotte Sandberg




Bertas halvbror Petrus blev BIS Valp! Grattis Lena och Petrus!
(Lufsenburgs Teddy Bear)



Amanda och Petrus i BIS finalen med domaren Joakim Olsson.



Den här snyggingen heter Hyttbackens Latte kallas "Lilleman" tillvardags.
Tyvärr vet jag ingen placering på Lilleman.



Och det här är Qrissy's Selena "Barbro" som blev BIM!
Grattis Stig-Ove och Barbro!



Också här har vi Åke från Hollivera's kennel som tränar på att "sitta fint" i
mattes knä.



  " Phoebe" heter den här vackra tjejen. (Hollivera's Mayan Mystica)
Hon blev BIR BIG BIS R. Grattis Linnea och Phoebe!



 Grattis Rose-Marie och Joppe till BIR veteran ! (SUCH VWW-O8 Affections Attractive Boy)



 Grandis kompisen Cash (Grandelux C-mon And Love Me) Berta och Petrus
Tack alla för en trevlig dag! Kram Martina

2009-04-27 @ 15:02:12 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Halojj!!

Välvisad stog de i Bertas kritik! så stog de inte i Petrus, bhaaaa... Jag var ju klädd som en Påsk kärring och visste varken fram eller bak he he...

Nej tacka vet jag Amanda!! vilken klippa!... jag tror jag köper henne! fniss fniss...

Kram och skön dag! /Lena

2009-04-27 @ 15:51:44
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Frippe & Cash

Han heter CASH!!!! Inte CHAS!! Ha,ha,haa!!!! Du är då för rolig du!!!

Kram på er...

2009-04-28 @ 22:15:45
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: Okej då!

Om det ska vara så noga vad din hund heter då Veronica?! fniss ha det så bra i Norge/kram Martina

2009-04-29 @ 17:54:32

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0