Här är jag Veronica!

Jobbat lördag,söndag och måndag men i dag är jag ledig. = )
Sol ute då blir man glad eller hur? Lera och grus vad är det?
Det är ju vår! Alla som har hundar vet hur det är! Ny städat vad är det?



Vår tecken!

Snart är det påsk och Amanda fyller 18 år herre gud var har tiden tagit vägen?!
Rasmus 16 år!!!!!!!!!!!!! Det blir mat på Broken Dreams på påskafton med släkten för att fira Amanda.

I dag ska jag STÄDA! Kul va? Svar NEJ!

Jag tror att vi har ett fågelbo i våran skorsten! Vad gör man då? Vi elda ju? Hur vill dom bo där?
Det är lite drygt att höra dom! Ska kolla på nätet om det står något där om fåglar i skorsten.
Det kan inte vara bra att bo där! Åter kommer hur det går med mina hyres gäster.



Amanda och hennes hund Embla.
 
Ha en bra dag!



2009-04-07 @ 09:19:16 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Anonym

Ja du är inte ensam om att städa! Det är väl ett riktigt hundgöra så här års. Sen blir det handling så vi får lite påskamat! Kram

2009-04-07 @ 10:27:37

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0