Dag 22



Här kommer lite bilder på snyggingen Lufsenburgs Danny Boy "Sumo"
( Stor & liten Sumo)

Berta är idag på dag 22 bara 41 dagar kvar tills det för hoppningsvis
föds små fralla valpar. Ska bli väldigt spännande med våran första kull
på kennel Dark Eye's. Berta mår bara bra, tycker att hon är mycket lugnare nu.

Mer som har hänt är att min dotter Amanda har flyttat hemifrån till Buskåker.
Ska börja jobba på CCS igen på måndag 10/01, så nu är det bara 3 hundar här hemma.
Rätt skönt faktiskt!
Önskar Amanda & Daniel all lycka till med egen lägenhet & jobb!

7/01 blev jag & min familj bjudna på oxfiléfondueafton på Romme Alpin av Daniel.
(Amands pojkvän)
En trevlig kväll med spännande tur med bandvagn upp till toppstugan.
TACK Daniel för den fina julklappen!

En till bild på Sumo.



och en till.....



Undra vad Sumo tänker på? Kanske på hur det ska bli att bli pappa!


 
Lite utställning blir det framöver för Goldmoores On The Run "Liva"
På lördag åker vi på en inofficiell valputställning i Smedjebacken.
Vi som åker är jag, Amanda, Danne, Maria & Rose-Marie, hundar som blir med är Liva
hennes bror Sixten, Nikie (Dannes hund) & Elias.( R-M) Ska bli kul med lite utställning!


Den 23/01 åker jag, Amanda & Maria på SSRK - Bergslagen Nationell utställning i Strömsholm.
Det ska bli spännande för då går Liva i juniorklass.

Det var lite från mig, återkommer med resultat & bilder från utställningarna.

// Kram Martina

2011-01-09 @ 17:25:01 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0