Ibland är livet inte lätt...

Berta min älskade lilla vän hoppas du snart mår bra igen!
Skulle jag vara trollkarl skulle jag trolla tillbakas din lilla dotter.

Berta har fått varit hos Amanda i helgen när jag har jobbat.
Skönt att få sovit lite, Berta har varit väldigt orolig på nätterna.

Men i natt har hon sovit, SKÖNT!
Nu ska jag ta en långpromenad med Indra, Berta och Liva!

Ibland är livet inte lätt.....

I dag är det 25 år sedan Olof Palme sköts till döds på Sveavägen i Stickholm. 2011-02-28
Ha det bra!

KRAM Martina



2011-02-28 @ 11:02:50 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Nej det är inte alltid lätt, & tur man inte vet vad man ska gå igenom...

Hoppas verkligen sötnos Berta får tillbaks sitt rätta jag! tänker på henne gullstumpan♥ skönt med miljöombyte hos Amanda! man ska ju aktivera & få dom tänka på annat vid sådana här gånger & vid skendräktighet, men de där kan du ju redan! ;)

Ha en fin kväll!! /Lena

2011-03-01 @ 19:00:01
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Tanja

Åh så ledsamt att Berta inte fick behålla sin enda valp.Hoppas att Berta snart är sitt rätta jag igen.

Känner så för er.Kramar Tanja med flock i Surahammar.

2011-03-03 @ 13:16:20
URL: http://www.freewebs.com/mileiazz/

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0