Min älskade Myran <3



Min älskade Myran har på prov flyttat till min bror Tobias med familj
i Bäckebo. Ett paradis i skogen för en hund!



Vet inte vad jag ska skriva mer.... saknar dig Myran så det gör ont!
Älskar dig Myran <3 <3 <3 men jag vet att du har det bra!

KRAM Martina 


2010-05-03 @ 10:58:15 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Sandra

Åh gullemyran! Jag tror dock att du gör rätt beslut =). Hon får det nog jättebra där!

2010-05-03 @ 13:50:01
URL: http://www.freewebs.com/sivermanshundar
Postat av: Lena

Ja du, jag vet inte heller vad jag ska säga! mer än att detta beslut gör ju att du får träffa henne & vet att hon får det bra!! :) kan väl knappast bli bättre? ;)

Kram kram! /Lena

2010-05-03 @ 16:44:21
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Svägis

Det är klart att du saknar henne du har ju haft henne i 2 år, men du vet var hon finns och att hon har det bra ;O)

Kram från svägis i Tokholm

2010-05-20 @ 15:46:25

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0