Kort kommer!

Inofficiell utställning Rättvik 16/08-09

Lufsenburg's I Was Teh One "Berta blev BIR  valp och BIG 2 valp

Domarutlåtande: Söt 9 mån tikvalp, vackert tikhuvud
m bra detaljer, vacker hals & rygg, välutvecklad, goda vinklar,
utm. rörelser

Domare: Carin Sandahl

Och så till Myran.....

Goyas Occasion "Myran" BIM

Domarutlåtande: 18 mån tik, ganska bra huvud, fin hals, bra rygg,
ngt lågt ansatt svans, prima v bak ngt knapp v fram, rör sig bra från sidan,
visad proffsigt, behövet mer självförtroende

Domare: Pillan Klebo

Bilder kommer.................

Tack ALLA för en trevlig dag! Kram Martina
2009-08-16 @ 21:31:27 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Attans tycker jag att Berta inte blev anmäld till Högbo... härlig kritik!!! men Myrans -visad proffsigt! vilken eloge till Amanda!!!

GRATTIS PÅ ER ALLA!!! (fast nog hade jag velat se kort he he... men på den här bloggen får man vara nöjd med de lilla gapskratt)

Kram! /Lena

2009-08-16 @ 22:04:43
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Erika med flock

Grattis till Bertans resultat!! =) Och Myran oxå för den delen.. Vi kanske kan ta en promenad framöver, för nu är semestern över för min del och jag blir väl och hänga en del i Borlänge.. Kram

2009-08-17 @ 11:31:36
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Åsa

Hej!!

Grattis till härliga resultat!!

// kramar

2009-08-17 @ 15:18:49
URL: http://kransbackens.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0