Fredag 21 Januari 2011

Fredag och jag är långledig!!!!  (Skönt) Idag är Berta på dag 32, magen bara växer och växer.
HOPPAS HOPPAS att det snart kommer små  frallavalpar.


Idag ska jag:
  • Klippa lite på Liva som är färdig badad till utställning på söndag.
  • Städa
  • Handla
  • Tvätta
  • Ut med hundarna
  • Laga mat
  • Fredag mys med familjen


//Ha en trevlig helg! Kram Martina




2011-01-21 @ 09:35:46 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: marina

Va fin hon är Berta! Jag och mannen pratar ofta om henne. Vi gillade henne så mycket det lilla vi hann träffa henne hos Marianne. :) Håller tummarna för små bebisar i magen.

Ha en fin helg!

2011-01-21 @ 15:23:04
URL: http://www.marinapralina.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna Johansson

Hej, vad fin hon är :) hoppas hoppas på små sötvalpar! Väntar med spänning och försöker hålla mig uppdaterad på eran hemsida & blogg om utvecklingen :)

/ Sanna i Umeå

2011-01-21 @ 21:52:24

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0