Herregud...

Herregud vad åren går, idag har jag haft körkort i 7 år. *LER*
Det har inte blivit många mil med min bil, till och från jobbet .
Som ni vet så tycker jag inte om att köra bil.
Men vad gör man inte för att få en till hund. Tomas sa att jag fick en
till hund om jag tar ett KÖRKORT!!!

Då hade jag en pudel som hette Dino. (Skaybacken's Dino Zoff)
Dino skulle ha fyllt 13 år idag <3 Grattis min lilla Dino <3 
Dino blev bara 9 år han fick diskbråck.



Jag, Dino, kusin hunden Billy och Indra



                      <3  HOLLIVERA'S ELINOR RIGBY <3





Trevlig helg!

Kram Martina


2010-03-13 @ 19:29:43 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Tyvärr har jag ingen skön söndag... Märta ligger akut inlaggd på Falu Djursjukhus...

Orkar inte heller prata just nu, men vi hörs sen..

Kram! /Lena

2010-03-14 @ 12:08:25
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Oj nu känns det som 100 år sedan Indra var hemma hos oss på "dagis" om dagarna.. tiden tickar på bra fort.. Själv firade jag 4 månader med körkort 13/3 :) känns också som någonting jag haft i 100 år.

Men minns när du just fått ditt körkort och skulle skjussa mig och amanda till klubben, då ville du ha det knäpptyst,nervös som du var hihi!



Jätte fina bilder på Indra, som ska ut i veteran ringarna hörde jag! :) Kanon kul!!

Ses vi i Rättvik på söndag?



Kram!!

2010-03-14 @ 14:30:52
URL: http://www.linneapett.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0