Hämta valparna....

Den 29/4 kl fem på morgonen åkte jag, Maria, Magnus, Emma och hunden
Pippi till Österbybruk för att möta upp Tina och Micke från kennel Goldmoore's
med våra små valpar. *LER*

Här lite morgon kaffe med en god smörgås.



Maria och Pippi tog en liten promenad.



Vi hade sådan tur att Tina & Micke skulle på hundutställning till 
Österbybruk den här helgen så det blev lite närmare för oss att
hämta valparna än att åka till Borås.
Nu blev det bara en tur på ca 20 mil. SKÖNT!



Resan hem med valparna gick bra, stannade och rastade dom lite och tog oss
en kopp kaffe. Maria hade bra koll på valparna. "fniss"

Träffen med min nya familj gick bra.



Frallan Berta tog snabbt över mammarollen och vaktade Liva som
det skulle vara hennes lilla valp. Min tuffa lilla Berta *LER*



-Sov ni jag vaktar.

En trött Liva<3

Mer bilder kommer...
Men nu åker vi till Forshaga för att fira min dotter  Amandas som tar 
studenten på Hundsportgymnasiet den 4/6 - 2010.

Ha det så bra!

// Kram Martina


2010-06-01 @ 12:01:39 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Anna

Hej på er!

Önskar dej & familjen trevlig midsommar!

Hoppas allt är bra med er & hundarna, nu vill vi se lite nya bilder & vad som händer hos er.

Många kramar från oss i Trankärr

2010-06-24 @ 16:56:15
URL: http://www.goyas.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0