Blandade bilder!!

Stockholms resan 2009

Lucia helgen åkte jag, Oskar, kusinen Ellen och Berta tåg till Stockholm 
för att ställa ut Berta på "Stora Stockholmsutställningen"och hälsa på min
lillebror med familj. Tåg resan gick bra. Amanda kom oxå till Stockholm.
Tack Martin och Diana för en trevlig helg med god mat och vin. 
 






Berta och Amanda väntar på sin tur.



Domare: Seloy Birgit Danmark         junkl Älvsjö 2009-12-12
 
Kritik: Femmin tik, Bra huvud, Mörka ögon, Välplacerade öron,
Visar en aning tunga???(det gör hon inte) Normal benstomme,
Bra rörelser och päls, Tillräckligt vinklad,
MKT DUKTIG HANDLER. (Kul för Amanda!)



Amanda man måste se glad ut i ringen *LER*



Isabella med kören i Solnasköpcentrum. (Min brorsdotter)





Amanda med alla våra hundar.  (Indra, Berta, Myran & Embla)


 Några bilder från Runn 16/01 2010



En skön dag på Runn med hundarna, Tomas åkte långfärdsskridskor.



- Hallå vänta på mig!

- Ha, ha kom och ta mig om ni kan!


Snart kommer mer bilder ! Tomas har fixar sladden till daton! Jiippiiie!!!!!!
Ha det så bra!

/KRAM Martina

2010-01-18 @ 19:26:46 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Tack TOMAS!!! ha ha ha ha.....

2010-01-18 @ 22:33:26
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: ErikaSH

Fina bilder!!! Å bra kritik från stora sthlm ju!! ha det å pussa vovvarna fån oss.. kram

2010-01-22 @ 19:54:39
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Ami & busarna i Innerfallet

Äntligen ett livstecken här. Har du oxå problem med sladden till datorn, kan det vara en hund som snubblat i den? så var det här -> glappkontakt så jag fick köpa ny sladd

Nalle hälsar och tackar för grattiset och talar om att nu är han vuxen!! (det märks inte)

2010-01-25 @ 11:34:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0