Grandis & Fralla träff 6/2-10


Grandis & Fralla promenad idag lördag runt vattenparken.
Många trevliga mattar, hussar och hundar kom.

Mästerfotografen och bloggan Lena Emanuelsson med hundarna
Märta, Petrus, hennes man Mats var oxå med. =0)
 
En söt liten frallatik som jag inte kommer ihåg vad hon hette =0(
Tror hon hette något liknande "Liva" , är det någon som läser det 
här och vet vad hon heter skriv gärna det på kommentar. Svar: Hon heter "Niva"

Men dom här tuffa fralla brudarna vet jag vad dom heter Dolly och
Doris. Bertas bästa kompisar fast det vet hon inte själv *fniss*

Det här snyggingen heter Roffe <3 <3

Titt ut!!!!

Fotomodellen & manikängen Charlie <3<3

Visst är jag snygg!!!!!!
Vackra Märta-Louise.
På den här bilden Frallorna Charlie, Dolly, Petrus och Grandisen Ada.
Och här några Grandisar, nästa gång ska jag vara bättre på att
ta kort på Grandisarna.
Tack Stig-Ove och alla som var med på våran trevliga hundpromenad!

Ha det så bra!  

=0) KRAM Martina
 

Lufsenburgarna Berta och Petrus. (Bertas halvbror)
2010-02-06 @ 19:20:44 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: marlene Jacobsson

Hej!

Jag säger desamma! var verkligen jätte skoj å få komma på fralla/gd träff i Borlänge.

Nästa gång hoppas jag att våran bil är lagad så får du träffa min andra pojke.

Skoj å träffas utanför ringen nån gång också... så man har tid att prata ordentlig!

Ha det så jätte bra å sköt om dej så ses vi nog snart!

Kramar Marlene & grabbarna

2010-02-06 @ 21:44:33
URL: http://web.telia.com/~u84802697/
Postat av: Lena

Opps! redan satt in kort! ler

Dina kort blev mycket bättre än mina, som jag överexponerade.. du skickar väl åxå till Cliffs matte som Stig Ove bad oss göra!?

Super duper dag! kul att hund snacka lite! :-))

Vi hörs! Kram! /Lena

2010-02-06 @ 22:25:55
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: ErikaSH

Hihi.. bästa vänner, hihi!!! =)fina kort, går det bar om jag "lånar" nåra? kul å ses, borde göras oftare... skärpning! tur de blir lite utställningar framöver iaf.. Kramiz

2010-02-06 @ 23:08:52
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Maria Jones

Hejsan...riktigt fina kort du tagit:)det var riktigt trevligt att träffa både nya och gamla bekanta och förståss låta hundarna ha lite trevligt oxå..Ang tiken så tror jag att hon hette Niva...Hoppas vi ses ngn mer gång ha det bäst o pussa Bärta från Roffe ;)

2010-02-07 @ 19:04:06
Postat av: Anna

Grattis Myran på födelsedagen! Hoppas du får något smaskigt.Kram Anna & Doggarna

2010-02-08 @ 07:40:52
URL: http://www.goyas.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0