=) Le

Börja jobba 8.00 i dag skönt med lite mer tid på morgonen.
Berta har varit hos Marie och hundkompisen Bella i dag när jag jobbat.
Dom andra hundarna har varit hemma med Tomas och Oskar.(Oskar har varit hemma & varit sjuk.)
Ett fullspäckat arbetsblad i dag på jobbet suck, men dagen gick fort vips så var hon fyra.
Efter jobbet var jag och hämtade Berta hos Marie som var ute med hundarna i rasthagen vid sportfältet.
Där var Berta och lekte med Bella, Meja, Balder, och en liten valp som jag inte vet namnet på.
Tackade Marie för dagen! Vi ses i morgon igen, Berta ska vara där i morgon oxå.
Tomas hade lagat mat när jag kom hem potatisbullar med bacon.

Måste bara lägga in den här bilden på Märta Louise!
Visst är hon söt!


2009-03-26 @ 20:02:02 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Halojj!!

Jo du, den tösen hon är söt hon!! & min min min!! ha ha..

Sa du rasthage vid Sport fältet?? finns de en allmän rasthage där?? har jag då alldrig sett eller hört om förut... lät ju lite kul!! om de nu är så...

Har sträckt mej i ljumsken, och går på ett ben här hemma och gapskrattar! bra tillfälle att knaka ihop på va? fniss, med tanke på morgondagen, he he..

Kram /Lena

2009-03-27 @ 15:18:53
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0