Melodifestivalen



Embla och Indra  (dotter & mor)



Jobba i dag mellan 7.00 till 14.30. Efter jobbet åkte jag, Tomas och Oskar till Willis och
inhandlade lite gött till i kväll. Bakpotatis med räkor blir det, godis och chips med dipp.
Hundarna fick ett var sitt tuggben. I kväll ska vi se på melodifestivalen. Vem vinner?
Rasmus ska på fest  i kväll hos Jim som fyller 16 år. En orolig natt alltså suck jag jobbar långdag 
i morgon 08.00-21.00

Här kommer några bilder på Oskars smurfsamling = )



                                        SMURF FEST!$




Nu måste jag börja med maten. Vi ses!




2009-03-14 @ 19:23:19 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Ljuvlig bild på mor & dotter!

Kan tänka mej ljudet och eran härliga tv, och så Melodifestivalen på de sen... suck suck.. vi har en liten pappers kartong till tv, med ljud som från en burk, he he he...

Jag tycker rätt låt vann! men röstade faktiskt på Uggla!! har helgillat hennes låt hela tiden, men Malena var åckså bra! svåra låtar att jämföra, när dom var så totalt olika...

Härlig jobb dag! och hoppas maten snart smakar...

Kram /Lena

2009-03-15 @ 10:36:26
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Erika

Hallihallå!

Jag tror vi får skjuta lite på play-daten, Dolly är ff lite halt.. Ha det bra så länge!!!

2009-03-16 @ 13:08:01
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Frippe & Cash

Det var så lite så, det var roligt att du kom förbi så att vi fick tjattra lite.

Vilken smurf samling Oskar har!!!

Kram på er...

2009-03-16 @ 19:07:17
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0