LÖRDAG & SÖNDAG

Sovmorgon Amanda släppte ut hundarna och gav dom mat. Gick upp och fixade frukost , sen började jag och städa. Tomas och Oskar i handlade lite gott till kvällen.Susanne & Thomas ska komma på lite mat och vin i kväll. Maten blev lyckad bakpotatis med lax & räksallad. MMMMMMMMM vad gott det var!

 En bild på maten.
Tomas  Thomas & Susanne

En trevlig kväll med prat och skratt. Tog en match med Oskars Wii spel bowling. Jag VANN! = )  

SÖNDAG................

Vasaloppet  start  8.00 frukost i soffan.  Amanda och Embla ska åka tillbaka till Forshaga i dag.
Söndag en slö dag! Här kommer lite hund bilder.

Bästisarna Myran & Embla
Indra & Berta


Cash & BertaEmbla när hon var liten valp.


Ja, det är bra med bilder när man inte vet vad man ska skriva.= ) Tack och god natt
2009-03-01 @ 19:03:59 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Annika Gradstock

Men Heja Heja Martina!

Gud vad roligt , nu kan jag hålla koll på dig.

Tycker du är riktigt duktig i bloggandet! Kram karm

2009-03-01 @ 22:05:33
Postat av: Frippe & Cash

Tjenare bruden!!!

Hur går det med dom små???

Min lill kille väger 16 kg nu 11veckor gammal.

Frippe vill åka på semester till någon varm söderhavsö och ligga i solstol och dricka drinkar och mysa utan liten hängandes i kinden eller snorren.....ASG

Men det här går väll toppen!!!!

Kramen på er alla...

2009-03-02 @ 18:44:23
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0