Ledig men...

Berta vaknar klockan sex och då ska alla vakna tycker hon. Upp och hoppa familjen Arnler / Kotilainen
nu är det måndag! Tomas börjar jobba kl 7.00 Rasmus och Oskar börjar skolan kl 8.00.
En liten slö stund i soffan med kaffe och BT. Ska på mitt förta mammografibesök på Borlänge sjukhus kl 10.30 i dag.

Jag och Myran tar en promenad till Hönsarvet och hälsar på Veronica med hundar en sväng före mitt besök till
"tuttklämning". Där får vi kaffe med smörgås och ett glas juice mums! (frukost nr 2 hi,hi)
Myran behöver få ensam tid med mig och träna på att gå fint i koppel och inte skälla på allt och alla.
Indra och Berta är själva hemma en stund. Myran får vara kvar och leka med Cash och Frippe.
Men Myran var inte så leksugen när matte är borta.

Vart är min matte? Kommer hon snart eller? Hur länge måste jag vara här? 

Foto:Veronica. Söderström

Tillbaks till Veronica mer kaffe och hundsnack planerade lite hundutställningar.
Veronica är snäll ock kör hem oss. Ska på kurs på jobbet kl 13.00 till 16.00 suck
inte kul när man är LEDIG och har jobbat hela helgen.

Efter kursen HEM ljuva HEM!

2009-03-16 @ 19:47:15 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Sandra

Hej Martina!

Jag skulle behöva en mailadress till dig.

Det gäller om ni med freestylen (margreth,birgitta,annika mm) fortfarande vill vara med i "kontaktombud ungdomar". Och ev ta över agility sektorn?



Du kan väl maila mig:

[email protected]

2009-03-17 @ 10:04:34
URL: http://www.freewebs.com/sivermanshundar
Postat av: Frippe & Cash

Tjenare tjejer!!!!

Vad har brudarna för sig en dag som denna då????

Själv så måste vi, (Ja alltså jag och matte) få den lilla att sova mer. Han är uppe och skrotar aldeles för mycket, är detinte bus på tids schemat så är det pipa så mycket som möjligt över allt, han ska ut han ligger i biabädden och piper så går han över till madrassen framför tv och piper!!!

Kramen på er...

2009-03-17 @ 13:43:55
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0