En trevlig dag...

Lördag den 28/3 Inoff.utställning i Ludvika ABB-hallen
Jag, Amanda, Marie, Myran, Bella och Berta  åkte ca 07.00 till Ludvika.
Snöoväder på morgonen suck! Först in i ringen av våra vänner var Linnea på Hollivera's med
springlarna Phoebe som blev BIR, BIG 1, BIS 1(Valpklass) GRATTIS Phoebe (Hollivera's Mayan Mystika )
och Linnea!
Åke (Hollivera's Landmark) blev BIM. GRATTIS!



Bilden är från Rättvik mor o dotter i ringen.(Birgitta o Linnea)



GRATTIS till Rose-Marie och Axel (SUCh Geyrson's Coganac'n Cream)
som blev BIS 1 (öppen klass)
Bilden är tagen i Kungsgården (då BIS 2)



Petrus (Lufsenburgs Teddy Bear) kom 3 med HP i valpklass Grattis!



Berta (Lufsenburgs I Was The One) blev 4 i valpklass

4,5 mån välbyggd tikvalp, utm prop, fem huvud, kraftigt stop mark,
välform nosparti, smalt bett som också är bågformat, visar tänder,
bra hals & rygg välutv i alla detaij aningen halsskin, lätta effektiva rörelser

Domare Maritha Östlund-Holmsten   inofficiell Ludvika bk28/3-09



Grattis till Stig-Ove & Kristina på Kennel Qrissy's som blev BIS 1 i uppfödarklass
På bilden är söta Dolly (Qrissy's Atena) Tack alla vänner för en trevlig dag!

2009-03-29 @ 15:01:25 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Ååååå, jag är fortfarande helt salig, he he...

Tror jag tömde ur alla mina depåer igår! har varit så trötter idag, inte klokt ju, unga mäniskan!! ha ha ha...

Fin kritik Bertan fick!, fattar inte varför hon inte fick HP-rosett?? kan de ha vart den där söta munnen som gjorde de tro? fniss...

Skön kväll på er av de som återstår av veckan!

Kram /Lena



2009-03-29 @ 21:48:35
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Erika

Halo!!

Tack själv för en trevlig dag! Det gick ju inte så bra för lilla Dolly, men syskonen tog ju storslam! (Dolly heter förresten Qrissy´s Atena i stamtavlan om jag får be, hihi..)

Ha det bra, vi får ta en lek-date när vi kommer hem från USA! Kramis Erika

2009-03-30 @ 10:55:37
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home
Postat av: Erika

Aha, i Mora alltså.. En inoff? Jag ska kolla upp hur jag jobbar. Jag måste anmäla till Avesta i juni oxå. Vi höres!

2009-03-30 @ 22:39:51
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home
Postat av: Frippe & Cash

Det är väll bara att gratulera tillbaks då!!!

Det är klart att ni ska med dit nästa gång, jag/vi var dit och hämtade dukar som han har tvättat åt G-D klubben.

Ni har en utmaning att inhämta hos oss.

Kramen på er...

2009-04-01 @ 09:59:19
URL: http://frippe.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0