Balen 2009


Några bilder från Balen 2009.

Min son Rasmus och med sin baldejt Jessica.

Märta med en kompis.

Sandara med vänner.

Rasmus kompis Eemil med sin brud för kvällen.

Jessica och Rasmus fotas framför bilen som dom åkte med till balen.

Rasmus och Jessica träffades  med kompisar vid gammelgården för att fotas.

Jessica, Mikaela och Josefine



Rasmus, Mulle och Markus





Det här fotot är taget av lillebror Oskar.







Märta

Här kommer Rasmus och Jessica.













2009-06-12 @ 11:32:36 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Ååååååååååååå.....

Vilka vackra ungdommar!

Vad lika ni är Rasmus & du! :-))

Ingen av våra söner ville gå på balen, till "mammas" stora förtret! fniss...

Håller tummarna för regnfritt i morgon!! och stort lycka till i ringen såklart :-))!! så ses vi på söndag! Kram/Lena

2009-06-12 @ 14:56:11
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Frippusen med familj

Vad fina dom var!! Det missad jag ju totalt att Rasmus gick ur 9:an nu... Vad fort det går, fins det ingen broms att slå i??? Jag hinner inte med.... Eller håller vi på att bli gamla???? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det kan jag ju aldrig tro!!!!

Kram så ses vi imorgon då!!??

2009-06-12 @ 22:22:49
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Hej!

Fina bilder på fina bal-isar :P



Ja valparna är jättesöta, men det blir ju min 3dje egna hund, efter Freja och Thea... =)



mvh Sandra

2009-06-13 @ 00:24:22
URL: http://www.freewebs.com/sivermanshundar

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0