Midsommar i Insjön!


Här kommer några bilder från midsommar helgen .....

Midsommar i Lilla Helgbo, barnen reser stången med hjälp av Martin.

Dans runt stången.

Med levande musik.

Så här ser vi ut när det är fint väder på midsommar. Bilden är tagen 2006

Den här bilden på barnen är också tagen 2006.

 Åter till 2009 majstångsresning i "Stora Helgdo" senare på kvällen.

Migel på kvällen =) lite suddig bild hi,hi undra varför?

Midsommardagen grillning hos AK och min storebror Tobias i Bäckebo.


Sångstund vid elden på kvällen.

 Bäckebobaren =)


Jag och mina svägerskor Diana och AK.

På natten bad i Paltbaljan.

Och bastubad.

Dagen efter.......

Bäckebo camping.


Hudarna var favoriter hos barnen.

Det var midsommar helgen i Insjön 2009. Tack för en trevlig helg släkt
och vänner.

2009-07-12 @ 13:52:37 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: Lena

Ååå så härligt de där såg ut då! och den där "sångstunden" på kvällen såg så mysig ut...

Inte en dag för tidigt uppdaterad blogg!! :-))

Vi ska till Köping nästa söndag!

Kramen /Lena

2009-07-12 @ 14:13:12
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna
Postat av: Amanda

Hej Mamma! Jag och en kompis på med ett projekt där vi samlar saker till herrelösa hundar på Irland. Då jag gjort ett tappert försök till att sätta upp lappar lite överallt i Borlänge utan något större resultat ger jag nu internet en chans genom att skriva i lite gästböcker för att vi ska ha en möjlighet att synas möjligare och eventuellt få in lite donationer. Vi tar emot behövliga saker som ex: skålar, koppel, halsband, filtar, mattor osv som hundarna har nytta utav under den kalla vintern.



Era donationer går att lämna in på Djurmagazinet i Borlänge! Andra ställen där ni kan hitta era donationer står i länken jag länkat till här nedan.



Mer info finns på min blogg i detta inlägget : http://amaarn.blogg.se/2009/july/hundfolk-se-hit.html ..



Tala gärna runt med era hund vänner om detta projekt och hjälp oss att hjälpa hundarna på Irland inför den kalla vintern. Vi är medvetna att hundfolk har ett överflöd med saker till sina egna hundar som de inte har någon nytta utav. Men det har vi:) Om sakerna är lite trasiga eller så gör absolut ingenting. Tack på förhand!

Kram Amanda

2009-07-22 @ 19:38:37
URL: http://amaarn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0