Hurra, hurra ,hurra!



Grattis mina älskade barn Rasmus 16 år den 12/4 och Amanda 18 år den 13/4!
Hipp hipp hurra! Vad ni är BRA!
Middag på Broken Dreams på påskafton med släkten.



Efter middagen blev det kaffe och glasstårta hemma hos oss!



Kusinen Ellen fyller också år den 13/4. Grattis Ellen på 12 årsdagen!



Träning med hundarna! Myran  och Amanda tränade lite lydnad.



Bertas tur!



Berta fick lite utställningsträning ska på utställning till helgen den 18/4
i Avesta.( valp-junior och veteranutställning)
Fransk Bulldog 9 valpar 1 junior domare Charlotte Sandberg
Engelsk Springer Spaniel 4 valpar 5 junior domare Joakim Olsson
ångrar att jag inte anmälde Myran suck!
Oskar och Amanda tränade också freestyle med Indra och Embla.
Men Oskar ville inte vara med på bild hi,hi




2009-04-14 @ 19:26:06 Allmänt Permalink


Kommentera inlägget
Postat av: solgun

Tror jag får gå en kurs med dej och din dotter kanske tina och jag får bättre placeringar hi hi..Berta ser så cool ut

2009-04-15 @ 23:01:14
Postat av: Lena

Snart dax! hua.. eller ha ha.. inte tränat så där överdrivet mycke, he he.. blir väl som förra gången kan jag tänka mej, hu hu...

Kram Kram och skön dag på er!!

Lena, Märta & Petrus!

2009-04-16 @ 10:11:15
URL: http://blogg.expressen.se/lenadalarna

Skriv din kommentar här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser den)

Blogg/hemside adress:

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0